Monday, February 22, 2010


Kuna homme on teisipäev ja lühendatud tööpäev. Kuna 24 on meie maal ju püha. Siis täna venitasin kõrva suuremaks kuna see on aint 3 mm see kõrv ei taha hoida vorima et ehte sisse saaksin panna siis jätan venitaja kõrva paarika päevaks et kõrv veniks ja saaksin ehte kõrva panna. Eks ma olen juba paar nädala jaurand sellega ja mul ei olnud koraliku venitajat. Kui tänu ühele tublie diisain õppurile sain ka mingist asjst venitaja. Üle elmine nädal kui üritasin venitada oli venitaja väga suur ja enda jõuga ma hakkama ei saanud ning siis Minu venna kes on sepp ja jõujunn tegi seda jõuga ja mu kõrva lest rebenes 3 mm kusgil. Nüüd on see ära paranenud aga alustasin ikagi teisest kõrvasta ning kolma päeva õhtaks ma loodan venitaja ära võta ja tunneli kõrava pana et tööle mines oleks ilus rõngas mitte suur must toigas.

No comments: